Podaruj swoim klientom coś użytecznego – o torbach z nadrukiem

Przed właścicielami firm, którzy jadą na targi czy też zamierzają poprowadzić event promocyjny, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, aby na co dzień go używali i tą drogą wytworzyli przywiązanie do marki. Takim gadżetem są m.in. torby z nadrukiem.

Torby z własnym nadrukiem – warianty

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko dostrzeżemy, że pod frazą “torba” ukrywa się mnóstwo artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – bodajże najpopularniejszy i bardzo funkcjonalny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy eventu bądź logo na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię po prostu wyśmienicie wygląda, a jednocześnie jest na tyle wytrzymały, by przez długi czas utrzymywać się na tkaninie. Następną zaletą tych toreb jest ich koszt. W zależności od rodzaju torby oraz nakładu zamówienia, cena najczęściej rozpoczyna się od kilku złotych za sztukę. Logotypy można nanieść także na torbach na notebooka lub torbach konferencyjnych i sportowych. Są to gadżety, które docenią m.in organizatorzy popularnych sympozjów oraz wykładów. Oczywiście, koszt toreb tego rodzaju i druku na nich jest w takich przypadkach zdecydowanie wyższy – osiąga nawet kilkadziesiąt złotych.

Gdzie opłaca się zamówić torby na ramię?

Agencje organizujące akcje marketingowe najczęściej zlecają jednoczesne wykonanie kilku typów gadżetów. Winny zatem poszukiwać hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Razem z torbami z logo firmy warto zdecydować się np. na nadruk na koszulkach, kosmetyczkach czy innych użytecznych produktach z tkaniny albo dodać do zlecenia o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze oraz długopisy, które wciąż cieszą się popularnością wśród klientów.