Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Kraków agencja reklamowa. Uzyskaj więcej informacji na k-myk.pl.

Działania marketingowe powinny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Co warto powierzyć agencji reklamowej?

Agencja marketingowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, stoisk targowych, billboardów lub plakatów. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć interesujące, unikatowe wpisy na stronę www firmy oraz zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Instagram lub Twitter.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, konferencji czy spotkań z klientami wymagających zwykle wielopoziomowego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranej oraz wykwalifikowanej grupy pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu szkoleń czy też zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]