Wejdź na www.youtube.com, aby uzyskać odpowiedź na pytanie jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem znaleźć rzetelną agencję SEO? Należy kierować się sugestiami specjalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google opublikowało o tym film
Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak m.in. Bing, Yahoo bądź DuckDuckGo, nadal liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w internecie, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, z reguły jest to nierealne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Najważniejsze cechy dobrej agencji SEO
Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych działań, m.in. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
- zdolność estymacji budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.
Pracownica firmy Google podkreśla również, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą odczuwalne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.