Pozycjonowanie stron to wiele czynności mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Drugim atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi albo produktu.
Algorytm Google analizuje każdą witrynę internetową na podstawie blisko 200 różnorodnych wskaźników. Rezultat tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się internaucie w SERP na daną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uważają np. prędkość ładowania, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), a także jakość treści.
Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane hasło. Które strony pojawią się w SERP najwyżej? Najczęściej te, których treść jest niepowtarzalna i odpowiednio wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, ale i urządzeniach przenośnych), a także jakość linków odsyłających do naszej strony.
Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz je zawodowcom z firmy SEO
Google systematycznie koryguje algorytm, w związku z tym zaleca się powierzyć optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów oraz stron fachowcom. Słusznym wyborem jest firma SEO, która posiada długoletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz także copywritingu i kodowania. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które także rozwiną firmę.
Otwierasz firmę? Pozycjonowanie to teraz konieczność!
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do administratorów stron, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż usług bądź wyrobów firmy. Decydując się dowolną działalność niemądrze jest współcześnie nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o dotarcie do kolejnych klientów. Według badań aż 97% osób sprawdza online opinie o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta wybierze naszą ofertę.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]